The Urban Jungle a pus stăpânire pe festivalul Neversea

Wave a adus vibe-ul de junglă în mijlocul plajei Neversea, alături de partenerii de la City Park Mall.

Conceptul “The Urban Jungle” a însemnat 4 zile de activări sălbatice, care, pentru al patrulea an consecutiv, au pus City Park Mall of Constanța pe harta celui mai tare festival de la malul Mării Negre. “La neoane” a devenit un loc de întâlnire cunoscut în festival, datorită setup-ului plin de culoare, lumină și energie. O întreagă echipă a avut grijă ca aventurierii din junglă să descopere toate locurile pline de mister și recompense.

Accesul în toate aceste zone sălbatice s-a realizat gratuit, exclusiv în baza aplicației mobile SPOT, aplicație de fidelizare a clienților centrului comercial. Pe lângă experiențe memorabile, vizitatorii au putut strânge și puncte care le asigurau, prin aplicație, extra reduceri și beneficii în cadrul centrului comercial.

Prima oprire în jungla urbană, și poate chiar una dintre cele mai colorate experiențe din festival, a fost la standul de tatuaje marble. Aici, curioșii au avut ocazia să se tatueze cu forme colorate inspirate din jungla marelui oraș, pentru a ieși în evidență în mulțimea de la Neversea.

Totul a fost surprins apoi într-un video glam, slow motion, la colțul instagramabil special amenajat. Clipurile au fost urcate instant pe platformele sociale de către participanți, pentru că cea mai frumoasă amintire e cea pe care o poți împărtăși cu prietenii.

O zi întreagă de dans și explorat te poate lăsa cu bateria descărcată. Din fericire, în jungla urbană de la cornerul City Park Mall of Constanța au existat soluții la îndemână: una pentru telefon, mulțumită bateriei externe pe care vizitatorii au putut să o ia cu ei în festival, una chiar pentru participanți, pentru că în zona de refill oricine aducea la reciclat 3 peturi goale primea la schimb o sticlă de apă plată rece. Peste 5550 de peturi s-au colectat în 4 zile de festival – echivalentul a 139 de kilograme de plastic.

“Colaborarea cu City Park Mall of Constanța în cadrul festivalului Neversea a fost o experiență deosebită pentru echipa noastră. Am fost încântați să aducem vibe-ul sălbatic și creativitatea noastră în mijlocul acestei atmosfere pline de energie. Am fost inspirați de entuziasmul participanților și suntem mândri că am contribuit la succesul evenimentului. Abia așteptăm să explorăm împreună noi provocări și să creăm experiențe memorabile pe viitor.”, Carmen Marinescu, Client Service Director Wave.

“Echipa Wave a manageriat cu succes partea de creație și implementarea propriu-zisă a conceptului ‘The Urban Jungle’, atât în centrul nostru comercial, cât și la festivalul Neversea. Suntem recunoscători pentru profesionalismul și creativitatea de care au dat dovadă în acest proiect și le mulțumim celor de la Wave pentru modul în care au adus la viață viziunea noastră și pentru eforturile lor de a crea o experiență memorabilă pentru participanți, o adevărată incursiune inovativă in jungla urbană.”, Oana Cuturicu, Marketing Manager City Park Mall of Constanța.